till min sprillans nya makraméblogg!
Efter många om och men och alldeles för många lata dagar så kommer bloggen äntligen igång, vilket känns hur nice som helst!
Här på bloggen kommer jag lägga upp bilder, på smycken jag knyter och till bilderna kommer även finnas kommentarer där jag t.ex. skriver vad för sorts tråd, pärlor och stenar som använts, samt längd och pris. Man kommer kunna köpa smycken genom att man, om man hittar ett smycke man vill köpa, helt enkelt antingen mailar mig på min mailadress stabo@live.se, eller lämnar en kommentar i kommentarsfältet. Så fort ett smycke sålts kommer det skrivas i inlägget där smycket finns, så så lite förvirring som möjligt uppstår angående vilka smycken som finns kvar och ej.
Jag tar även emot beställningar på smycken. Om det t.ex. skulle vara så att man tycker om mitt sätt att göra smycken, men inte hittar något smycke som passar ens egen smak eller personlighet så kan man helt enkelt höra av sig till mig och skriva hur man vill ha sitt smycke (vilka mått/stenar/pärlor man vill ha osv), eller rita en liten skiss och skicka in till mig, så ska jag göra mitt allra bästa för att göra ett smycke som stämmer överens med dina önskemål.
Här kommer även komma upp bilder från festivaler och marknader jag besöker och säljer smycken på. Den festival jag kommer sälja på som ligger närmast i tiden är Urkult 1-3 augusti, så om du vet att du ska till Urkult och är intresserad av det jag gör eller bara intresserad av makramé så håll utkik efter en kille med dreads som sitter på en filt någonstans utmed vägen mot festivalområdet.
Det var nog allt jag kommer att tänka på att skriva ner nu, så nu behövs det bara bilder och smycken!
Mycket nöje, alla som kommer och besöker!
Och kom ihåg: ett léende smittar lätt av sig, och ju fler som ler, desto vackrare blir världen!
Kärlek och respekt!
//Patrik